Wednesday, September 2, 2015

網上買英國樓 - Apartment 1(二)

Apartment 1 本來的計劃是cash buy(賣家要求), 然後 remortgage。最後可以mortgage 成交,可算是意外的驚喜。

箇中原因:
原來原本發展商將建築中的樓盤整個賣了俾一個asset management company (Apartment 1 賣家)。原來每個單位嘅transfer of title 要建成後才可以申請,即是Apartment 1 仲未正式過户給呢賣家。賣家花了兩個月時間完成transfer of title,而我mortgage 申請也在呢這段時間內完成。

而當我知道可以mortgage 完成買賣,於是在同一個樓盤買了第二個單位(Apartment 2),剛好在Apartment 1 的樓下,另外介紹一個朋友買了一間。低一層平2千磅,第二間有二千磅折扣,介紹朋友買又有二千磅折扣,即124kGBP。但租金就間間一樣,即是Apartment 2 的回報高啲。

最後Apartment 1 & 2 都於今年3月內完成交易,由於賣家係交易完成前已出租單位,租客於1月已入住,免了搵租客的空租期由於第一個租約為期6個月 ,所以租金於約滿時各調整了一次,這些都是經紀代辦。

財務情況
  • 按揭 : 65%
  • 利率 : 3.09%
  • 還款 : interest only
  • 租金回報 /樓價7.3%
  • 淨利潤/金  : 9.8% (已扣除按息,經紀費和其他雜費。稅前)


一般情況,新樓的回報都是低過6%,發展商多數會用兩年保證租金回報6.5%或以上吸引買家,小心有些銀行唔批有租金保證的單位。

7 comments:

  1. 支持 Haret 兄繼續分享 !

    ReplyDelete
  2. 謝謝!
    咁Ricky 兄就多啲來吹吓水。
    點解唔唔唔唔見自己友嘅嘅嘅.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,為甚麼大家由我那個留言開始,都愛愛愛愛愛以這種方式留言。連 Haret兄都這樣,哈哈哈哈哈哈。

      Delete
  3. 講講講笑...都明白多數網友都係喜歡睇。

    ReplyDelete
  4. 低息下讓銀紙貶值不是更好嗎?也可用盡利息扣稅。

    ReplyDelete
  5. 你好呀,想了解下點樣可以係英國做到按揭?

    ReplyDelete