Saturday, December 5, 2015

英國收租佬點睇近期措施

近日甘多個爭對BTL 業主的措施,究竟做英國收租佬仲有沒有可為?

睇吓啲業主點講。

BTL業主,租客,想置業者和建築商,各自會回應市場變化直到一個平行點。






Source : Telegraph.

26 comments:

  1. 想請教下 您覺得呢個新盤點啊? 在manchester 北面,近victoria station, 從Google earth 看,比較近green quarter and north quarter,agent 話 NOMA regeneration 完成后會升值wor..
    http://www.rightmove.co.uk/new-homes-for-sale/property-52127923.html?premiumA=true

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個係樓花,guarantee return 做唔到按揭。

      Delete
  2. 问过hsbc 话可以 唔通我搞错 或者 policy 唔同左?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果係guarantee return,以等理解你要sublet 俾發展商,你同發展商收租,發展商再自已搵租客。情況就好似service apt, 做唔到按揭。仲有payment term may be >40% within 30 days from reaservation。按揭一定未批。呢種情況我唔敢玩,除褂你預佐cash pay。

      Delete
  3. 想問問海外投資者有無standard Personal Allowance £10,600? thanks!

    ReplyDelete
  4. 哦 明白 多謝解釋! 呢個 payment term 25% at exchange of contract, then 75% on completion.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個盤我二月時都睇過,exchange 要要俾40%,同埋我唔覺得平,所以沒買,新樓一般有溢價。

      Delete
    2. 哦 明白 現在我考慮的是低層2 bedroom GBP150k. exchange 25%,16年11月completion. 最近北面附近 GREEN QUARTER n NORTH QUARTER existing 2 bedroom, rightmove 上要差不多GBP170k.. 

      Delete
    3. 如果直接比較,也要注意
      1. 包/不包 car park
      2. fund for furniture

      Car park 需要額外 13K~15K。 我估。

      Delete
    4. 我二月時資料completion date in Mar-16。而家delay 到11月。都係個句,小心樓花按揭,以免失預算。

      Delete
    5. 新樓funiture pack 好搵笨,兩房隨時要7000磅。不過如果唔要guarantee return 而自出租可以唔買pack。

      Delete
  5. Replies
    1. agent 甘講,應該係發展商有這個payment option. 正在詢問有關 manchester mortgage,hsbc 有minimum borrowing amount, 如果您不介意,可以告訴我你的銀行contacts 嗎?如果呢到吳方便,可以email 我嗎?

      Delete
    2. 我用hsbc. 要有Premier account. 你可問你relation mgr, 佢會俾contact nb 你。

      Delete
    3. 我都係問 hsbc premium, 介紹了個RM,1個星期前都种話 minimum borrowing GBP100k, 昨天就話min borrowing GBP150k...吳知是否收緊了。你的朋友最近申請,遇到差不多情況? 如果您不介意,可以告訴我你HSBC 的contact (by email) 嗎? 可能熟客介紹會不一樣?

      Delete
    4. HSBC 要求 mortgage BTL properties 最長12個月租約,發展商2年保證租金超過12個月, 按揭應該會不批,這點需要注意。

      Delete
    5. 雪人,好耐沒見。有冇收獲?

      Delete
    6. HareT兄:

      我第一層樓攪左好耐,push 個律師做快d,她就推說 HSBC個律師好多問題問,重叫我不如找 BOC 做mortgage,吹漲! Mortgage Rate 一間是 below 3%,一間是 above 4%,她完全唔 pro, d document 人名又錯,問進展就答左好似無答。

      超過4個月先完成,相比香港通常不用2個月,實在難以想像! 有點怕怕!

      下次真係要揀個好律師,不過唔用過又唔知。

      Delete
    7. 之前有其他嘢忙,沒有進展呢!

      而家要比多3%,也許忙完多幾個月,下年年中再出擊吧!

      Delete
    8. 恭喜雪人兄。
      過程縱使勞氣,總算完成了。
      你第二間唔係經hsbc? HSBC 75LTV應該都唔超過4%。

      Delete
    9. Sorry,我詞不達意,令人誤解呢!

      HSBC那時mortgage rate 是2.9%左右, 但是BOC 是4.4%左右,律師為了一時方便自己,叫客人轉用 BOC,所以我說那個律師完全唔 pro。

      Delete
    10. 明白了。同香港律師嘅專業沒得比 。

      Delete
  6. 另外,您提到,買Apartment 1時,本來 打算 cash buy(賣家要求), 然後 remortgage。想請問uk property re-mortgage 手續, hsbc, boc這些銀行都接受? terms 同買之前申請一樣?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 賣家delay, 所以最後以按揭成交,remortgage 未做過。

      Delete