Sunday, May 22, 2016

遊學自遊行





每年暑假都有很多家長為子女參加遊學團,一般費用不菲。

今年我都為一對兒子攪遊學,話明攪就是自己直接搵當地教育機構報名。點搵?上網搵囉,而家有乜上網做唔到。暑假一家大小已成很多香港家庭指定節目,我亦不例外。只是今年將幾個目的綜合在一個行程內,旅行遊學為所有單位(自己和朋友加起來,到暑假時應該一共16間) 做一次inventory check, 唔一定須要,但清楚知道有什麼傢俬,實際間格,到傢俬要換時,都知道什麼傢俬最合適。如有須要,亦會為現有租客添值儲物或擺設傢俱,等租客可以住得舒服些。其實呢個inventory check 諗法是我個人癖好多過實際須要,實際唔須要,因為物業已出租中,只是想更清楚物業情況。可能因為我是處女座,追求完美。

作決定了後,就將英國行程加進暑假旅行之內。老婆亦開始搵當地機構的暑假活動,都幾容易搵。一星期五天的活動只須160磅,玩仲平過香港YMCA 暑期課程(約HK$3500五天)。到時阿仔朝九晚五上堂,我就同老婆駕車周圍去,亦都讓老婆有休息的機會,因為暑假是全職媽咪(特別是仔女還在小學階段的)全年最辛苦月份。平日仔女返學時段,就是全職媽咪的私人空時間,但是暑假個半月沒堂上,全職媽咪要全時間照顧,真係辛苦過返工。

其實英國有很多不同種類的summer camps,day camp 同 overnight camp 都有,收費一般以每星期計算,多數可以係網上報名。Overnight camp 介乎每星期400磅 至 750磅都很普遍。上網搵到一個overnight camp,市場定位國際學生,
導師學生比例是1:4,相信已經是比較貴的了每星期都只是750磅。經香港報名的兩星期遊學團費用約3.5-4萬港元(包機票),但師生比例1:15。可想而知經香港報名真係貴好多,而質素亦未必好。以一對仔女計,自己安排遊學團自遊行,省回的費用足夠買父母同行的機票。

巧合地Apartment 1 租約於到步前兩天約滿,即是可以住番自己間屋,慳番啲住宿錢。

機票和車都已book。暑假快啲到,期待呢個悠長假期。


No comments:

Post a Comment