Tuesday, January 3, 2017

租單車價錢租私家車?

而家自遊行租車真係平到你唔信,只要預早訂就可以。

兩個星期前,預訂了三月歐遊租車,英國4天車租80鎊,荷蘭5天車租110歐羅。平均每天唔使200港元,同沙田假日租兩架單車差唔多。




以上價錢包括主要保險(CDW,車和第三者保險),無限里數和所有稅項。

車種是Compact(約1300cc~1500cc),二人行非常足夠,車尾箱可放兩個大行理

注意一點歐洲大部分出租車都是棍波,自動波會貴啲,差不多貴20%。


比較其他兩大車租車公司 Hertz 和 Europcar,同一車種,報價足足貴一培。
Amsterdam 5天- Europcar 報價 :
 

Amsterdam 5天 - Hertz 報價 : 


縱使Arguscarhire 和 Expedia 背後都是同一個car search engine,  好奇再次比較,搜尋結果有時有些出入。結果英國租車經Arguscarhire, 荷蘭租車經Expedia。

 参考 :自遊行租車經歷和小貼士

最新取消預訂改善了,24小時前取消,可獲全數退款。所以早預約有着數。幾個月前取消條款有25euro不獲退回。

今次主要目的去荷蘭,順道探朋友。經SkyTeam攞機票,免費搭一程曼城。


2 comments:

  1. Made comparison. The price is pretty good but not lower than than I am using.
    So seems the "the most affordable" not appropriate for the web mentioned. Also, not full refund upon cancellation.

    ReplyDelete