Monday, January 23, 2017

英國二十大城市樓價 - 2016年總結


總結2016年,倫敦和南部主要城市於第二季開始降溫,尤其是脫歐之後,倫敦豪宅更加首當其沖,全年跌超過10%。
反之曼城利物浦和伯明翰完全唔受脫歐影響,全年升勢保持平穩。第四季,曼城升勢更加凌勵。全年升8.9%,謹次於Bristol。Hometrack預計曼城2017 Q1會超越Bristol,即是曼城有機會升上首位。筆者相信曼城於未來幾年前景依然秀麗,加上平均6.5%以上租金回報,是不錯的資產增值和穩定現金流投資項目。


曼城樓市前景,參考blog文 - Northern Powerhouse

至於倫敦,Hometrack預計2017只有約1%升幅。筆者相信主要受豪宅區拖累,樓價相對落後的postcodes依然有不錯升幅,重點是選對地點(講佐等於冇講,即係阿媽係女人)。當倫敦每年升幅只得幾個百份比時(低單位數),買樓花真係要諗過先。首先樓花相對二手最少有10%溢價,要幾年先可以追回溢價,即是到到入伙都比二手樓高水不少,新樓租金回報普遍4%以下。再者倫敦新樓管理費和香港一樣,越來越貴。

以下圖表列出主要城市樓價按年變化。




Source :
https://www.hometrack.com/uk/insight/uk-cities-house-price-index/december-2016-cities-index/


18 comments:

  1. Replies
    1. 版主,可以給我你用的letting agent email嗎? THANKS!!

      Delete
    2. 請參考blog文建議。
      HTTPttp://skyworldwide.blogspot.hk/2016/11/4.html?m=1

      Delete
  2. 想問下Media city 諗得過嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇下什麼價買,給海外買家買貴了,特別是樓花,要預左價包了未來兩年升幅。個區好多供應,入伙時回報未必高。

      Delete
  3. 你好, 請問可給我你Birmingham 的經紀聯絡嗎? 另外可否私下問些問題? ifc7877@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. 關於經紀問題,可參考市場生態blog文自然了解情況。
      其他問題,可在facebook 問。

      Delete
  4. 多謝無私分享,祝blog主D牛仔長升長有。

    ReplyDelete
  5. 牛仔先生, 想請問你買樓有沒有買家居的保險呢, 我媽媽最近在英國買了樓, 律師有提及過保險的問題, 但我對這方面不是很了解, 想請教一下你.
    聽說一年保障的費用都不小, 好像要幾千磅/年, 不知道是否有需要買....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 英國關於住宅的保險有很多種,所買保額也可以自己定,保費視乎所買保額。

      買成間house結構損壞的cost of rebuild保險自然所費不非。

      如是多層單位,只買因意外令內部裝修設備損壞和第三者保險已足夠,因屋苑管理費已包大廈結構保險。。而一房單位只須百多鎊,豪裝另計。

      Delete
  6. 請問牛兄因咩因素選擇買樓嘅城市

    ReplyDelete
  7. 你好,我也剛買了英國樓,律師只給我屋契offical copy, 請問是否要問律師取回地契正本

    ReplyDelete
  8. 不好意思,我是指屋契正本

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實正本都只是有你簽名個兩份文件,幾張紙。我有間full paid 都係放係律師處。

      Delete
  9. 你好!

    我之前有問過。在曼城買 semi-detached house 可以考慮嗎? 但現在已經升了很多,是否仍然有水位? 請指教一下。

    另外,我找的物業很多都要實地看樓才肯成交,所以一直都買不到。可否介紹你的 agent 代勞。

    謝謝你的分享。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 相對市中心單位,House 普遍升得慢,租金回報低。市中心單位仲有排升。
      一篇blog文都解釋佐,代理數量衆多,每個代理都好少盤。英國搵盤靠自己,唔係靠代理。唔係個個代理都要求一定要有人睇樓。好唔少網友都成功買到。

      Delete