Sunday, March 31, 2019

農場近況 - 2019 04



超過一年冇寫blog,只係睇我blog 嘅網友可能以為我失蹤了。
有like 我Facebook 的,都知我定期有post 關於英國樓市的新聞,間中會post 外遊的相片。依然非常留意英國樓市。

2016年6月脫歐公投意外地通過,好多英國政客、專家警告通過公投會令英國經濟急速變差,樓價會下跌兩成。事實上脫歐的不明朗因素令到好多人對投資英國樓舉棋不定。脫歐的確令到倫敦樓市急速冷却,有些倫敦postcodes 跌幅更已超過10%。

2016年6月脫歐公投意外地通過,不明朗因素令到好多人對投資英國樓舉棋不定,但是亦的確做就一個好的入市機會,只要你懂得往北面走。首先英鎊短時間大跌20%,變相8折買樓。曼城和伯明翰樓價過去兩年半平均升了超過20%。前景?升佐甘多仲有冇得升?硬脫歐好大鍋?我標準答案是買民生樓和gross yield 6厘起步嘅樓冇得輸,確定脫歐一刻會有短痛,但是好快會復完,因為唔會再受歐猪拖累。個啲歐猪,尤其大歐猪(除了德國),成個社會嘅制和生活方式影響生產力和養懶人。相反英國制度和工作模式相對好得多。另外英國長期唔夠建築工人建屋,脫歐只會令情況更惡化,因為少了低薪東歐建工人建屋。另一方面,英國是一個人口淨增長國家,衆多海外留學生,畢業後留英工作的,都房屋有額外須求。

牛仔農場由2014年買入第一個單位開始到2018年完結,除了2016外,每年都有為農場添置新成員,2018年更一口氣買了幾個單位。現時牛仔農場單位已經過了雙位數,農場規模大了很多,租金收入亦進入了另一個里程碑。另外會寫一篇blog交待這個里程碑。

第一批於2014 和2015買入的單位,平均已經升超過40%,當然約13%升幅被鎊匯率底消了。資產升值只是帳面數,賣了又要交增值稅,可以折現的升幅比實際少。所以投資英國樓唔可以抱香港樓的心態,成日睇住價位,今日又升佐幾多。況且各項辣招,已經冇可以係香港做農場。但是英國樓市依然好容易建農場,還息唔還本按揭令到每買一個單位,每個月可用現金流又多啲。

2018年是豐收的一年,一口氣買了好幾個單位,也作了一些新嘗試。第一次經拍買了個單位,第一次感受經電話出價。用公司名義買了幾個單位。租務方面,轉了新的農場經理,非常滿意,新農場會主動告訴你知單位內部和租務情況,用WhatsApp 溝通,透明度非常高,而且會爭取以較高租金放租,過去一年租金確實升了不少,維修也平了。過去一年,有不少網友遇到租務的問題時,都出手相助。

不知不覺追蹤曼城樓市已經踏入第5個年頭,每日都花一點時間,縱使身在萬多公里以外的香港,依然感受到曼城樓市的脈搏。加上這幾年多次來回曼城,結識了一些當地朋友,令到處理單位增值和維修時更加得心應手,始終作為海外業主,在當地有信得過的人睇住啲單位,就更加放心。

最後祝各網友已有牛的繼續生多啲牛仔。未有牛的,好快搵到第一隻牛,踏出農場第一步

14 comments:

  1. 咁岩呢個星期開始留意曼市同伯明翰既市場
    睇到你既BLOG
    感謝你既分享!

    ReplyDelete
  2. 多謝分享對脫歐對英國經濟睇法, 第一次買牛是死牛,損失大,希望有更買牛資訊,免行錯路,可以有個農場.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 第一次當交學費,呢個blog免費參考, 祝下次買到靚牛。

      Delete
  3. 很同意牛仔兄的睇法,我在曼城也買了幾隻牛,亦同九十後Ricky見面交流過心得。在英國投資二手物業,確是有不錯的租金回報,及有較穩定的樓價升幅。但有不少的香港朋友,中招買了在香港展鎖的英國一手樓盤,與當地的實際樓價,居有有高達兩成的價差,足夠坐十次來回英國頭機位直接與發展商買貨

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一手貴幾乎全世界都係,不過係有人鍾意買一手。香港一手貴2成一樣搶住要。

      Delete
  4. 牛兄,我一直有問題想問:
    用公司名買,是用香港公司定英國公司買?
    另外,個人公司如何通過英國洗錢調查?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 用英國公司買。
      其實只要啲錢入到英國銀行戶口已ok,這方面是英國銀行負責把關。

      Delete
  5. 80後,想問金絲雀碼頭物業投資得過嗎

    ReplyDelete
  6. 可以介紹中介公司給我嗎?

    ReplyDelete
  7. 請問有沒英國的中介公司可代看樓/介紹二手樓盤和跟進租賃業務可介紹呢

    ReplyDelete
  8. Thank you for your sharing , 我想有第一隻牛, 在rightmove /zoopla 找盤役後, 可以介紹跟進租賃業務和律師嗎?

    ReplyDelete
  9. 我也想買牛,可以介紹一下經紀、租賃業務和律師嗎?

    ReplyDelete
  10. 你好呀, 我都想買牛呀, 可以介紹一下經紀嗎?tks ^^

    ReplyDelete