Sunday, October 29, 2017

樓花 vs 二手對對碰 - 實際對比

上星期去佐個曼城樓花展銷會,相信好多網友都去佐。而今個星期筆者亦剛落實買入曼城二手樓盤,所以將兩者作個比較。

香港展銷會職員視價單為機密文件,不知道是否所有展銷會都是這樣。但是價單可以從英國代理處很容易攞到。

其實去之前已經從英國代理攞到部份價單,所以非常清楚開價。點攞?易到不得了。只要上英國代理網站,登記表示對這個樓盤有興趣,自然有人電郵價單和其他資料。

同樣兩房,一個向街景賣平啲,貴的那個望公園景。


筆者買入二手單位

兩者比較:


扣除車位和傢俬價值,即是£207.5k vs £363.5k
兩者相差£156k,即是貴75%
但是個人認為筆者買入的二手單位質素更優勝,長遠一定仲貴。

3年後樓花入伙,如果二手市場成交高過買入價,恭喜你,帳面有賺,不過賺好少,隨時少過首期的投資回報。另一方面,我買入二手這個單位二手市場最少值£300k,即潛在三成升幅,另加上三年租金回報。

同樣情況,應用在香港也是一樣。大圍名城多年前以遠高於市價發售,現時縱使有賺,但是幅度遠遠跑輸二手樓。

投資英國樓,花些時間去尋寶,依然有很多機會,回報可以很可觀,脫歐並不可怕,最緊選對城市和選對樓盤投資。

5 comments:

  1. 有多啲間屋的相睇下就好了。

    ReplyDelete
  2. 不如下次帶你上去坐下,係露台飲番兩杯,咁係咪仲好。

    ReplyDelete
  3. 很同意牛仔兄的睇法,發展商的一手售價實在食水太深。我之前在當地買入的二手單位,同一發展商(Wilburn, Riverside, One Regent, Alto...等等)將旁邊新一期的單位在香港展銷,把相同單位樓的價提高10-20%,香港啲買家唔知當地市價,以為好平搶住買,真係睇見都心酸。

    ReplyDelete
  4. 問過東亞銀行, 按揭要落左訂先可以申請, 而且需時約3 個月, 請問牛仔按揭係咪類似情況? 最壞打算要FULL PAY, 那只能付擔7 萬磅以下物業, 曼城還有好選擇嗎?
    另外, 想問一下買英國樓所有手續費, 以便計算一下總額
    若樓價7 萬磅
    印花稅0? 因未夠12.5 萬
    律師費大約多少?
    還有沒有其他費用?

    另外, 交給AGENT 出租方面, 除了每月AGENT FEE 約8-10% 外, 還有沒有其他費用?
    即若以500 磅租出, 10% AGENT FEE, 落袋450, 對嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 按揭可以問BOC UK。7萬鎊以下就唔好買啦,外圍加質素唔好個啲單位會隨時間貶值。
      律師費和其他雜費,1300鎊
      按揭有arrangement fee,要成千鎊。

      還有以下主要費用
      仲有tenant finding fee。
      Service charge,一般每半年收一次。
      Ground rent,一年收一次,細數目。

      Delete