Saturday, August 12, 2017

農場近況小update



有半年沒有更呢個blog,只是自已懶了,可能是開了facebook 後多了和網友在facebook交流,因而少花時間在這個blog

縱使沒有更新blog,依然和網友有交流,更破天荒幫一個網友搵個二手單位,經過幾個月,順利成交了。其實呢位網友都很肯花時間做功課,幾年前樓盤的售樓書都俾佢係網上搵到,欣賞。幫這位網友搵樓過程中,感受到今年上半年曼城樓市真係好火熱

講返曼城樓市,2017年上半年可以用火熱形容,市中心靚盤難求,個價唔靚,即是貴了很多。

分享一個實例,以下呢個單和本人Apartment 12 一樣。兩年前,我以平均價£127k買了兩個同樣單位,兩個都是一戶房。買入時,租金回報7%。參閱相關blog文。

今年二月,有一個同樣一房單位放盤,現有租金每月£875,開價£160k。優質靚盤,地點優越,而且有露台,客廳落地玻璃,景觀開揚,在市中心可遇不可求。於是介紹給朋友,agent 要求現金交易,縱使如此,反應依然熱烈。

賣家代理 採用一個周未開放單位讓有興趣買家參觀單位,跟住一星期收取各買家offer,放盤兩星期已賣出。

上年11月,同樣單位同樣開價£159.95k (相關Blog 文:最新成交印證曼城樓價升勢) ,田土廳紀錄以£165k成交。所以我朋友第一口價都唔敢太低,offer 170k都唔得。朋友要追價£172k先買到,仲要cash buy。雖然比我買入價高了很多,租金回報也有有6.1%,以靚單位計還不錯。市中心相近素樓花市中心,開價要£190k+,落成後租金回報會低於6%,所以朋友買入價依然有水位。

即是我買的兩個單位兩年升了35%,遠遠跑贏大市。

三月底,同老婆二人去荷蘭睇花,順道去了曼城,反正同樣行里數換機票。又剛好Apartment 2 新舊租客交接,時間夾到剛剛好,住自己單位。順道親自優代單位內家具,又可以提升租金,一舉多得。這次行程,最難忘的是約了九十後Ricky曼城一聚,縱使人小小,這也算blog聚吧,英國樓blog配合英國blog聚,合理不過。Ricky兄都真有心,專程從Scotland 座飛機落曼城相聚。飯後帶佐Ricky上我Apartment 2,亦即是上文同款單位。


寫這篇blog文時正身處澳洲度假,一個非常hea 行程。置身大堡礁浮潛,熱帶雨林,幾公里長沙灘睇日落....。下一篇分享一些照片。回港後,這又將這篇短文放下兩星期,都是一個字 - 懶。

6 comments:

  1. 多謝分享, 期待看你多D文章,大堡礁正呀,enjoy。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 想問下你既FACEBOOK PAGE係咩名? 我都想向你學習學習!

      Delete
    2. 相信R 兄鍾意睇遊記多過樓文。

      Delete
  2. could I have your facebook account?

    ReplyDelete