Saturday, June 18, 2016

朋友單位極速租出



今晚出席親戚壽宴,百無聊賴,寫下blog。

買樓點滴趣事一文的單位終於完成買賣交易,歷時差不多9個月,難以想像。幸好賣家唔急,否則一定另找買家。朋友工作勁忙,所以沒空跟進律師和按揭,等都沒有想到4月前都成交唔到,最終要交多3%印花稅。

縱使呢個單位是業主自住盤,但是由業主連傢俱賣,所以一成交已可以放盤出租。個租盤6月14日post 上Rightmove , 兩日後agent通知已成功租出,25号起租,快到你唔信。 


註:個post 張相入面張sofa 同業主賣的有出入,可能agent 用了同類單位差不多佈置的相出post,以省時間。無論如何,暑假去到望望就自有分曉。

呢個單位是火車站旁難得靚盤,六百幾呎一房單位,以月租875磅租出,咁快租出,某程度上反映呢個單位可以租到900磅或以上。與其話極速租出,應該講呢啲係市中心一線地段優質盤的常態。步行五分鐘到Paccadilly 站月台,兩小時直達London 市中心,外望開揚景觀,加上略低於市價,唔搶手至出奇。

13 comments:

  1. 哇, 厉害!! 我那个单位刚刚交给letting agent,也希望快点可以出租。

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. HareT兄你好,我有一排沒有來留言了!

    剛剛看到新聞,知道 Hong Kong Homes (經緯物業) 沒有保障買家購買英國物業的權益,令香港買家受騙。

    http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160619/19660307

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有睇呢則新聞,即係話就算經香港代理都有風險,特別是相對小型代理。
      始終小型代理未必有足夠資源做due diligent 功夫,確保發展商實力先接來做。遇到呢種情況,直接影響商譽。

      Delete
  4. 听说很多uk developers 都比较难同银行借钱 所以买楼花 有这个风险

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以樓花一定搵大發展商,曼城都有幾間大發展,佢地都有好多已發展頂目係暴城,但要做資料搜先得,唔好以為有本地代理而覺得信得過。

      Delete
  5. 據我所知道,在澳洲(和一些國家),為了保障買家,在建築物建好之前,買家的按金放於律師處。

    發展商仍然可以使用「放於律師處的按金」作為證據或什麼,來問銀行借錢。

    建築物到達一個 milestone,發展商就能夠收到到部分或者全部按金。

    如果發展商破產,因為按金放於律師處,買家可以取回按金,我相信英國也可以。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我不知道上述操作的細節。

      僅是不知道為什麼香港這些買家按金直接去了發展商口袋。

      是監察出問題還是沒有監察? 就不知道。

      Delete
    2. 我相信是有監察,只是應該有機制可使發展商動用按金,正如你所說當完成某milestone時或符合某些條件時,只是我地唔知實際操作。

      Delete
  6. 最近英磅已跌至10,匯價有機會繼續跌,你現在如何看英國樓? thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 英國樓價,我長期依然看好,因為建樓速度長期追唔到須求,如脫歐令到少了歐洲廉價勞工進入英國,建樓速度只是更慢和建築成本上升。
      至於英磅匯價,兑港元每下跌一元,淨租金對首期回報只下跌約1%。只要唔係full cash pay,匯價對淨回報影響有限。如果買的是租金vs樓價回報有7%或以上,依然非常吸引,有足夠安全邊際。

      Delete
  7. 感谢 HareT的分享同帮忙,manchester 个单位 letting agent 买了家私 post 了上网后 一天就已租出。

    ReplyDelete