Monday, November 30, 2015

幸運的Apartment 5(二)




過去幾個月,和Apartment 5同座的大廈,有好幾個單位成交。叫價一次比一次高,但新放盤都好快賣出,最新的叫價是125k,一個多星期就賣出。我估計成交價最少120k。

上圖左邊係我買入的單位,右邊係其他單位於11月係市場放盤和賣出。

我買Apartment 5 時是5月,當時的開價是105k,成交價100k(詳情請參考:)。不久連續幾個放盤,叫價全部高於110k,7月時已知有單位以115k成交. 估唔到11月再創高價。 即係話Apartment 5 半年升了最少20%,真幸運,但這只是帳面上,反正我沒有打算賣出,只是心理感覺好些罷了。

Apartment 5 嘅上手業主係愛爾蘭人,唔係住係英國,所以唔知市價,加上呢個物業已經為佢帶來倍數計回報,所以都唔介意些少差價。

黠點解有人願意追價? 其實唔難解, 學生宿舍7%回報都大把人買, 學生宿舍一樣要cash buy,唔可以做按揭。但係學生宿舍的尺價高過住宅尺價好多,以倍數計。 如果作為service apartment 住宅同樣有7%的回報,會較學生宿舍吸引好多。 縱使service apartment 住宅回報是6.5%,亦較學生宿舍可取,因為當中風險細好多好多。 

如果最新成交價係120k或以上,回報係7.3%或以下。 如果以6.5%做valuation,成交價可達134k. 到呢個價唔出奇,因為而家市場有好多 cash buyer為資金搵出路。 

13 comments:

  1. Very nice pick!! Is it a service apartment? May I know where it is?

    ReplyDelete
  2. May I know where your apartment 6 exactly (district) is in Manchester ? Looks very nice too!!

    ReplyDelete
  3. 同座大廈都有好與唔好單位,花點時間睇睇google map,了解城市環境和周圍 , 總有得著,了解更多從而知道當中風險和處理。

    ReplyDelete
  4. 收到 认同! 看到有个单位 几新 但 google map 见到 隔离有个地盘 吴知updated 怕影响出租! 想请教下你的心得 Manchester 觉得哪些区比较好? 由于我不熟,暂时想找比较市中心,例如近 Deansgate 或者近 Manchester Uni

    ReplyDelete
    Replies
    1. 曼城市中心唔係好大,只要市中心已ok, Man U 好大,近U 但唔近市中心個就一般啦。其實最重要是花時間去sense 個market,甘就自然知邊啲好邊啲唔好。google map 所睇到可能已是一年,未必係最新情況,如果有心買,還是建議買張機票,實地視察,這些小開支相對要買的價值1%唔夠。

      Delete
  5. 我想問EPC rating 有咩影響,我見每個介紹都有呢個rating.,另外
    樓層會唔會都係影響估價,如1樓較為差少少?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 法例要每個業主賣樓都要提供EPC cert.
      樓層影響好細,但租金會一樣,地下會特別平,約10%。

      Delete
    2. tks your prompt reply

      我都睇緊近住spinningfields 附件物業, around 140k - 2rooms

      Delete
    3. 想問區份可以嗎?

      會有更好選擇或建議區份?

      Delete
    4. 市中心好細, 和油尖區差唔多, 重點是單位質素, 賣價vs租值。

      Delete