Thursday, October 13, 2016

曼城樓有幾好租?



原文 : Manchester Evening News. Clink  LINK

曼城樓有幾好租?睇睇當地呢篇報導就知道。
 



以上是過去,將來又如何?

曼城在改變中,這改變還沒停止。新任首相確認Northern Powerhouse 策略不變,而曼城是這略的中心。
 
還有計劃中的HS2,縱使很遙遠,但肯定是促進將來城市發展以長遠收租為目的,作為現金流機器,我基本上任由這機器滾動






11 comments:

  1. HareT:很喜歡看你的投資經驗,多謝分享。看到一篇有關騙子針對華人業主的文章,或者對你有用,避開陷阱。http://uk.house.ainfomedia.com/archives/103

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝!

      我另一篇post "怎樣確認賣家是真業主" 也有提及被冒認的風險呢.

      Delete
  2. 你好,我想請教一下,我想請問freehold and leasehold既問題,之前睇報紙話ground rent goes double every 10years(start from 250 pounds), then 8000pounds, in 2059, 跟住新買家做吾到mortage, 另一個case, developer兩年後將freehold 賣左比一private management公司,又將ground rent大幅提高,我想問我睇果D樓盤全部都話250 years, leasehold, 我買樓時可以点揀同保障自己呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有一篇blog文講ground rent講你呢個case.
      Ground rent詳細條款只是在地契中詳述,進入買賣程序,你的律師自然會拿到地契,如發覺不合理可以終止買賣。保障自己是未睇到地契唔好落訂金。

      Delete
    2. Thanks for your reply, 吾該哂。但好多時發展商有指定律師,可以自己揾嗎?

      Delete
    3. 你覺得發展商律師會否保障你?
      如果有甘要求,最好避開啦。

      Delete
    4. 吾该唒,我又想請問你,以你的經驗,house定apartment, 易D租出呢?
      同埋,你有冇試過飛過去簽contract?

      Delete
    5. 易唔易租主要睇地點。
      簽完DHL。

      Delete
  3. 另外,吾好意思,又烦到你有個叫royal canal, 係chorlton, 話係stretford附近,2 bed room, start from 145000 to 150000, 2018 Q4完工,以你專業意見,買得過嗎?Surrendeninvest代理,發展商countrywide.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好意思,買樓是個人大重大投資。個別樓盤不便給意見。還是自己花些時間了解地契點,發展商背景等。

      Delete