Sunday, September 25, 2016

隔山牛農夫 ( 3 ) : check-in/check-out



作為隔山牛農夫,最關心的莫過於擔心隻牛有冇俾租客糟質,點樣知道?可從check-in 同check-out 報告中反映。以下是最近的實例分享
 
Apartment 6 :
上年連租約買入,買賣過程只收到租約,沒有check-in 報告,所以唔知道單位內部情況,亦都唔知那些傢俱屬於上手業主,成交後上手業主的傢俱便成為我的。

呢個單位係買入時已經過了十二個月合約期,進入rolling contract。即租客或業主任何一方給予通知期,即可搬走。

租客五月時已表明過了暑假會搬走,買佐屋。對於我反而是好事,可以以市價出租。

七月暑假歐遊時順道探訪,屋內非常零亂,但是沒有明顯損壞。租客搬走時,農場經理做的check-out報告提出須要清潔和些少fixing,費用從 Tenancy Deposit Scheme 扣除。


Check-out報告 : 

農場經理留言 :


舊租客未搬走,已搵到新租客。新舊租客只是相隔八天,租客住了兩年,除了添值sofa 和床褥外,沒有其他維修開支。新租金多了15%,即每年7%~8%升幅,遠高過全國平均。

新租客搬入,經清潔和fixing 後的check-in 報告,成為check-out 時的reference。



Apartment 1 : 
Apartment 1的check-out報告,老實講真係將仔細,我暑假住佐幾日都唔覺有啲位補過。


其實好多農場經理則則博唔做check-in 和check-out 報告,作為隔山牛農夫,一定要堅恃要農場經理提供,以更了解隔山牛隻情況。我兩個農場經理都係甘。可能我未遇到好的。無論如何,重點是令到農場經理做到要求他做的便可。



9 comments:

  1. 塘人向HareT兄伸手一問, 農場經理既管理費係幾多%?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我電郵給你吧。難道塘人兄對英國樓有興趣?

      Delete
    2. HareT 兄,我都在看LIVERPOOL, MANCHESTER的楼,可否EMAIL我以上资料?tu_ling@yahoo.com
      thanks so much.

      Delete
  2. Thanks for your kinda reminder. I will follow-up with letting agent to fetch the check-in report :)

    ReplyDelete
  3. HareT兄,我有興趣知道你的農場經理的收費和資料,可以發資料給我嗎?感激萬分!
    Michellekwokwy@yahoo.com.hk

    ReplyDelete
  4. HareT 兄,我而家睇緊Birmingham丶Manchester 的樓,可否email 你的農場經理收費和資料給我,謝謝!patsychan13@yahoo.com.hk

    ReplyDelete
  5. HareT 兄,來回爬了你的文章2次,我都在看LIVERPOOL, MANCHESTER等西北城市既樓盤,可否EMAIL農場經理等收費聯絡資給我?萬分感謝~
    joyceaustralia@yahoo.com.hk

    ReplyDelete